Med att planera och verkställa.
Ingen lokal ännu, men den som vill kan ändå så jag kör på hemma.
Marknadsför mig själv på hembyggden så mycket jag kan. Och törs.
Konstigt det där att det ska kännas så stort på något vis.
 
Men jag har fotograferat lite i alla fall.
Gravidfoton på plats hemma hos min syster, utan blixtar och bakgrunder. Det gick det med:
 
 
 
De har nu fått en liten dotter, grattis till dom, och till mig som blivit moster igen: underbart!
 
 
När all studioutrustning kommit gick jag och min kompis ner i studion och tog några helt oseriösa fotografier bara för att testa den:
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade, som synes, väldigt roligt under tiden. Och det är väl det som det går ut på kan jag tycka, väl medveten om att jag inte följer de vinklar som man "ska" fotografera i.
 
Jobbet jag gjorde på tågdagen föll i god anda, bilderna köptes och nu ska det bli väldigt spännande för mig att se var de kommer dyka upp någonstans :) Mitt första betalda jobb minsann. Dyr hobby det här :)
 
~Låt bilden tala~
 
 
 
Fotografering, Gravidfoto, Porträttfoto,

Kommentera

Publiceras ej