Det absolut bästa med att fotografera människor som är mina vänner är den frihet jag kan ta mig när jag redigerar ;) Nåväl, jag gör ju inte det på alla kort. Bara på några få. Leker av mig lite helt enkelt ;)
 
 
Ett bus-kort på Ville :)
 
 
 Ett till bus-kort på Ville :)
 
 
 Och så kan man passa på att zooma in lite som man vill ;)
 
 
 Lekte med en bild på Anna också :)
 
 
 Och tog en bild på Villes nalle :)
 
 

I övrigt höll jag mig på mattan. Och fick äntligen inviga min nya fina vinylbakgrund. Jag var fruktansvärt nervös inför den här fotosessionen. Dels hade jag varit sjuk länge, dels visste jag inte riktigt hur ljuset skulle slå tillbaka. Men det gick bra :)
 
 
Först lite lugna bilder med nallen nära och tryggt <3
 
 
 Så hääääär stooor är jag! Go´fis <3
 
 
 Här har nallen fått sig en flygtur men blivit upphämtad tillbaka till famnen :)
 
 
 Jag är ett flygplan! :)
 
 
 Heeeej ;) 
 
 
 Ville i knä på mamma Anna <3
 
 
 Kärlek <3
 
 
 Anna fick agera klätterställning ;) 
 
Det får räcka med de här bilderna i det här inlägget, jag skriver strax ett till :)
 
Barnporträtt, Familjeporträtt, Fotografering, Kärlek, NikonD5100, Porträttfoto, Studiofotografering, adore pic, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej