Alla är vi barn i början finns det ett talesätt som lyder.
Och mer sant än så kan det ju inte bli.
 
En graviditet tex. pågår ju i 40 veckor när allt flyter som det ska.
I just det här ögonblicket har befruktningen skett.
 
Adore pic är min "graviditet".
Min smygstart.
Min nya början.
 
Så ha lite tålamod gott folk.
Det kanske går lite segt i början.
 
Tex ska ju bloggen stylas lite.
*funderar på hur*
 
 
Men sedan kommer den här sidan handla om foton. I massor. Fula foton, fina foton -sådant ligger ju i betraktarens öga eller hur?
 
Man kan inte göra alla nöjd, och det är jag inte heller ute efter. Tycker JAG om mitt foto så gör jag det och för mig är det huvudsaken.
 
 
Mitt motto för den här sidan är kort och gott:
 
 
~Låt bilden tala~
adore pic, bildligt talat, fotograf,

1 kommentarer

Catlin

06 Aug 2012 18:16

Spännande :) Lycka till!

Svar: Tusen tack :)
BlueWhiskey

Kommentera

Publiceras ej