Och det ska bli så roligt att få inviga dom sedan!
Tillsvidare får du hålla till godo med två mobilbilder:
 
 
 Fattas bara en bebis :)
 
 
 Den här bakgrunden invigs nog redan på söndag :) 
 
 

Mina nya backdrops kommer även den här gången från Foto Bakgrund.se
De har verkligen utökat sitt sortiment, jag blir alldeles lyrisk! Du vet, när man blir så där så att man vill ha det där, och det där, och det där ;)
 
 
Jag har också virkat lite rekvisita till studion. Har en massa planer på mer men tiden räcker inte riktigt till eftersom jag fick tre stycken beställningar på mössor och då måste ju det gå före helt enkelt. Men jag har i alla fall virkat en liten rund filt, en newbornmössa och en hundvalpsmössa :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ser jag fram emot att det ska bli söndag, för då är studion bokad och det ska bli så roligt :)
 
 
 
Fotorekvisita, Newbornphotoprops, Photoprops, Rekvisita, Rosor, virkad newbornmössa,

Kommentera

Publiceras ej