Eftersom blommor hör årstiden till, och jag dessutom nog mestadels fotograferar utomhus, startar jag med just.. Blommor!
 
 
Daglilja 1.
 
 
Daglilja 2.
 
 
 
Vit Rosenskära.
 
 
Vita Rosor.
 
 
Prästkrage.
 
 
Tulpan.
 
 
Bukett 1.
 
 
Lilja 1.
 
 

Tigerlilja1.
 
 

Dessa fotografier säljer jag som canvastavlor. Jag säljer MAX fem tavlor per fotografi. Detta för att DU som kund ska känna att du har något på din vägg som inte riktigt alla andra har.
 
 
Självklart säljs tavlorna utan logga, de är signerade på baksidan.
Vid intresse, kolla in min fb-sida.
 
Som du märker är inte sidan stylad ännu. Funderar fortfarande på hur, dessutom vill jag inte sitta inne den lilla tid som är kvar på året då det går att sitta ute. Men den som väntar på något gott.. ;)
Tack för titten, och kom ihåg:
 
 
~Låt bilden tala~
 
 
 
 
 
Blombukett, Daglilja, Prästkrage, Rosenskära, Tigerlilja, Tulpan,

Kommentera

Publiceras ej