Jag finner någon form av nöje i att skapa det mesta av rekvisitan till studion själv. Jag har ju stickat, sytt och virkat i så många år att det känns naturligt att själv handarbeta till studion också.
Nu har jag fått lite gjort igen..
 
 
Hättor till förklädesklänningarna.
 
 
En kakburk har fått en innerpåse.
 
 
En liten vit stickad kanin :)
 
 
Ett hårband.
 
 
En barnkjol.
 
 
En väldigt skrynklig barnkjol.
 
 

Den vita kjolen är i satintyg. Den kan man ha som underkjol till förklädesklänningarna. Eller också enbart den vita kjolen som en mjuk matta runt en bar liten midja.
 
 
Eller som underkjol till den vinröda kjolen..
 
 

Egentligen hade jag tänkt sy en tyllkjol. Men jag har visst tappat bort min bit med tyll som jag visste att jag hade. Så tyllkjol får vänta.
Det känns som om det fixas väldigt mycket rekvisita till små flickor men inget till pojkar. Jag ska tänka till på det och sy något till besökande små gentlemän också.
 
 
~Låt bilden tala~
 
 
Babyporträtt, Barnporträtt, Fotografering, Rekvisita, adore pic, bildligt talat, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej