Jag har äntligen skaffat en vit vinylbakgrund. Jag letade länge innan jag hittade en sida med fullständigt godtagbara priser. För en vecka sedan kom den. Och för fem dagar sedan satte jag upp den. Idag skulle den ha invigts men med det rådande ovädret så blev fotograferingen inställd till nästa vecka. Jag var ju ändå tvungen att testa den redan i söndags och fotograferade då bara lite rekvisita.
 
 
Den nya lilla julgranen ska väl kläs lite mer innan det är färdigt..
 
 
 Jag är ganska nöjd med mössen jag sydde :)
 
 
 En svart/vit bild på de röda julgranskulorna..
 
 

Det finns en massa snygga backdrops och golv som jag också skulle vilja ha. Men först har jag lite annat att jobba ihop till.
Hur som kommer jag definitivt att handla mer från denna sida: http://fotobakgrund.tictail.com/
Fotografering, NikonD5100, Photoprops, Rekvisita, Studiofotografering,

1 kommentarer

Studio Nina Lindh

06 Dec 2013 17:56

Var vinylbakgrunderna tjocka och styva att arbeta med? Tänker då främst på när man ska upp med dem.

Kommentera

Publiceras ej