..Fixa rekvisita.
Igen.
Det finns så mycket jag vill ha.
Och en liten del av det kan jag ju faktiskt göra själv :)
Och det har jag gjort.
Det blev visst en hel del till newbornfotografering :)
 
 
En gammal pall och några små minifiltar :)
 
 
 En grön fluga och en blå rosett :)
 
 
 En kudde i två olika höjder :)
 
 
 Ett rosa och ett blått hårband :)
 
 
 Ett lurvigt blöjskydd :)
 
 
 En STOR virkad ros och en rosa babywrap :)
 
 
 Blå mössa och blått blöjsskydd :)
 
 
 Två små fransfiltar, en i gröna nyanser, en i rosa :)
 
 
 En rosa hätta :)
 
 
 Och en pimpad zinkhink :)
 
 

Nu ska väl jag ta och pyssla vidare, jag har fler projekt på gång :)
 
 
 
Photoprops, Rekvisita, Virkad babywrap, Virkat blöjskydd, Virkat hårband, Zinkhink, adore pic, bildligt talat, fotograf, virkad newbornmössa,

Kommentera

Publiceras ej