Casper har du som följt bloggen sett förr.
Han var här när han låg i sin mammas mage, han var här som nyfödd och han var här när han var 6 månader. För några veckor sedan var det dags för 1-års porträtt.
Ja, jag ligger lite efter som vanligt, teatern har tagit mycket tid och resten av tiden har gått åt till att vila och handarbeta.
Men nu ska du i alla fall få se hur den lilla sötnöten växt sedan sist han var här :)
 
 
Lastmaskinen gick hem, den var rolig att leka med :)
 
 
 Han skrämde slag på både mig, sin mamma, sin pappa och sin mormormor när han började klättra omkring på stolen, men här sitter han så stilla och sött så <3
 
 
 Redo för en tripp till något varmare land kanske? :)
 
 
 Hur låter vovven? :)
 
 
 Söta lilla gossebarn <3
 
 
 Casper hade med sig sin brandbil, den fick han i doppresent i våras :)
 
 
 *fnissar* :)
 
 
 Casper hade också sin alldeles egna verktygslåda med sig och det var ju tur det eftersom brandbilen behövde lagas helt plötsligt ;) 
 
 
 Det krävdes lite sågning också ;)
 
 
 Sedan skulle studion svidas om och bli lite "julig", men han ville inte vänta tills det var färdigt :) 
 
 
 Julgranskulorna var väldigt roliga :)
 
 
 Och granen åkte ikull om och om igen :)
 
 
 Min gamla ärvda kakburk var också populär :)
 
 
 Jag tror att han kommer att ha väldigt roligt med julklappsöppningen i år :)
 
 

Jag önskar (om än lite tidigt) att Casper och hans föräldrar får en riktigt fin jul tillsammans <3
 
Over and out :)
 
 
 
1årsporträtt, Barnporträtt, Fotografering, Julkortsfotografering, NikonD5100, Porträttfoto, Studiofotografering, Studioporträtt, adore pic, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej