Den 18/2 hade jag söta lilla Tilde här som tog 6-månaders foton. Med sig hade hon sin mamma och pappa (ej med på bild). Hon var så underbart rolig: mig struntade hon i jag var väldigt ointressant. Sin mor brydde hon sig heller inte mycket i, hon hade fullt upp med att skratta åt sin pappa. När hon inte funderade över vad jag höll på med då vill säga ;)
 
 
 
 
 
Tilde fick prova hårbandet jag gjort. Rosetten känns lite stor ;)
 
 
 Snuttisnallen gick som vanligt hem, jag kanske borde göra några och sälja?
 
 
 *fnissar* 
 
 
 
 
 
Ännu ett hårband som hon fick testa, och ler gör hon mot sin pappa :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En glad liten sötnos <3
 
 
6-mån foto, Babyporträtt, Elastiskt hårband, Fotografering, Fotorekvisita, NikonD5100, Photoprops, Porträttfoto, Studiofotografering, Studioporträtt, adore pic, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej