Som du kanske märkt stickar/virkar jag en hel del. Till studion, till hjälpverksamhet, presenter osv.
I bland virkar jag något bara för att jag känner för det. Sådant blir liksom över. Men kanske kommer till användning hos någon annan? Priserna är låga, jag är privatperson och mitt syfte är inte att tjäna pengar, bara få ihop till nytt material :)
 
 
 
Elefantsnuttis; Grå och vit. 150:- +porto.
 
 
 
En grå kanin; ca 13 cm hög från huvudet (öron ej inräknade) 125:- +porto.
 
 
 
Newbornsset; mössa, tossor samt ett par shorts med hängslen. Grönt. 75:- +porto.
 
 
 
 
 Tvilling-beanies: två st blå beanies med rosett.
Storlek ca 9-12 månader. 125:- +porto
 
 
 Ett blått newbornset: byxor som knyts med natursnöre i midjan och öronlappsmössa med två knappar. Byxorna passar upp till ca 3 månader.
150:- +porto
 
 
 
 
 
1 st lamm-mössa med flätade band och mjuka lurviga, strl ca 12 månader. 100:- + porto
 
 
 
Självklart är samtliga plagg oanvända :)
 
 
Från början trodde jag att jag skulle hålla det här inlägget uppdaterat efter bästa förmåga.
Men sanningen är den att det är inte mycket av det jag gör som hamnar här.
Jag har en fb-sida, besök gärna den där är det oftast iaf något som finns tillgängligt för försäljning för både stora och små :)
 
 
 
Där har det tex tillkommit detta:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fotorekvisita, Newbornphotoprops, Photoprops, Rekvisita, Stickad hätta, Virkad figur, Virkad hätta, Virkad romper, Virkat blöjskydd, Virkat hårband, virkad barnmössa, virkad newbornmössa,

4 kommentarer

Sofia

04 Nov 2014 15:07

Hej! Vilka fina photo props du gör! Duktig du är! Tänkte höra om några av dessa grejer fortfarande är till salu? Jag är i så fall intresserad av 1 av de 5 beigea mössorna med blomma och pärlor, 1 av 3 st blå mössor med blomma/knapp, samt det lila setet med blöjskydd/mössa med blomma. Finns det i vitt? Iså fall vill jag gärna ha det istället för lila. Får man beställa ett vitt blöjskydd med någon fin träknapp av dig? Tack på förhand! Mvh /Sofia

Johanna

19 Mar 2015 23:25

Hej! Superfina! Finns det några kvar för försäljning? Med vänlig hälsning, Johanna.

Anonym

20 Mar 2015 11:41

Hej! Alla dessa alster är sålda. Jag reade ut allt för en par veckor sedan, men har glömt bort att uppdatera bloggen. Med vänlig hälsning, Adorepic

Anonym

29 Oct 2015 21:24

Kolla gärna "övrigt inkorgen" bland dina meddelanden på din Facebook :)

Kommentera

Publiceras ej