Fast egentligen bara dag 4 och 6. Igår var vädret inget vidare och varken min kropp eller kamera klarar av blött och rått väder.
Men på måndagen var vädret UNDERBART så jag släpade med mig hunden på en 1-timmes promenad. Men ack vad jag har svårt att hitta något att fotografera. Det känns som om jag redan har fotograferat det som finns att fotografera i den här byn flera gånger om och lite till.
 
Dag 4
Måndagen den 16/10-17
 
 
 
 
 
 
 
 
Dag 5
Tisdagen den 17/10-17
Min brors födelsedag för övrigt. Regn, regn, regn. Kallt, kallt, kallt. Jag tog några foton med mobilen iaf, på katterna när de försöker bli vänner eftersom jag släpat in en hemlös katt. I maj släpade jag hem den, jag försöker sätta ihop dom nu först för att allt har sin tid. Det går ganska bra. De spottar, morrar, fräser, slåss, vilar och börjar om igen. Du får tro mig på mitt ord, jag tänkte inte dela med mig av katternas ryggar när de lurpassar på varandra för så himla intressant är det inte ;)
 
 
Dag 6
Onsdagen den 18/10-17
I brist på annat så blir det farstukvistar och annat i folks trädgårdar. Fast det gillar ju jag iofs. Men det finns ju inte grejjer nära nog för fotografering. Solen sken fint idag men det blåste lite. Imorgon får jag se vad det blir, på fredag behöver jag inte fundera över vad det ska bli.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Brrr, dags för kvällspromenad med hunden. Jag vill inte, jag hatar höst, jag fryser!
 
 
 
Befintligt ljus, Blombukett, Fotografering, NikonD5100, Projekt 365, adore pic, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej