Måndag 23 Oktober-17, dag 11.
Dåligt väder, och jag var borta mest hela dagen. Ett enda foto blev det.
 
 
 
 
Dag 12, 24 Oktober-17 var jag borta hela dagen och när jag kom hem var det mörkt så inga foton då, men ännu ett streck på min lapp ;)
 
Dag 13, Onsdag 25 Oktober-17
Regn, regn, regn, och det syns.
 
 
 
 
 
Torsdag 26 Oktober-17, dag 14
Regnet hängde liksom i luften och jag vågade inte ta med mig kameran ut på promenad. Istället satte jag mig på farstubron och fångade en par fåglar på bild. Men jag har lyckats föra över de bilderna till en annan hd så bara ett kvar att visa här och det är på en Talgoxe.
 
 
 
 
Fredag 27 Oktober-17 dag 15:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördag 28 Oktober-17 dag 16:
 
 
 
 
Söndag 29 Oktober-17 dag 17:
 
 
 
 
Måndag 30 Oktober-17 och Tisdag 31 Oktober-17 låg jag i migrän så inga foton då, det lär ska ske många, många fler gånger. De foton jag tagit den här veckan är inte helt färdiga ännu så det kommer en annan dag. Nu ska jag luta mig tillbaka och mysa med alla mina tända ljus. Det är ju allhelgonahelg och det finns alldeles för många att minnas och tänka på lite extra just idag ♥.
 
 
Befintligt ljus, Fotografering, Fågel, Husdjur, Naturfotografering, NikonD5100, Projekt 365, Rådjur, Utekatter, adore pic, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej