Dag.. 7??
 
Det har alltså gått en vecka redan, det trodde jag inte. Idag har vädret varit riktigt vackert, promenaden blev ett riktigt #höstmys. Vi bytte en del av sträckan vi vanligtvis går och det som skulle ha tagit 30 minuter tog en timme för att hunden skulle lukta på allt "nytt". Snart har vi gått varje gata i Stormarn. Och det är nog ett måste också för att få några foton till projektet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag ser många tjusiga gamla grindar på mina promenader. Och några läckra brevlådor. Så även om mitt 365-projekt mest verkar handla om farstukvistar så tror jag att nästa steg blir brevlådor eller grindar. Men ännu finns det några få farstukvistar kvar.
 
 
~1 vecka avklarad~
 
Befintligt ljus, Blommor, Fotografering, Naturfotografering, NikonD5100, Projekt 365, adore pic, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej