Jag förvarnade ju om att det skulle kunna komma att bli en del uppdateringar inom rekvisita. Så bara några dagar efter mitt förra rekvisita inlägg har således nästa projekt blivit färdigt. Jag har målat och fodrat en liten korg som kommer att få innehåll också så småningom.
 
 
 
 
Jag tror (den dåliga mobilbilden till trots) att den kommer bli söt i någon liten barnahand faktiskt, jag hoppas då det i alla fall ^^
 
 
~Låt bilden tala~
 
Fotografering, Rekvisita, adore pic, bildligt talat, fotograf,

1 kommentarer

Studio Nina Lindh

22 Mar 2013 19:16

Jupp... snyggt! Jag har inte målat klart än. En sur förkylning kom emellan :(

Svar: Den går över (krya på dig vännen).. Och under tiden planerar du ju för fullt ;) Du kommer få det så jäkla bra i din studio så jag blir riktigt avundsjuk :)
BlueWhiskey

Kommentera

Publiceras ej