Men bara lite sådant där smått och gott. Som kanske kan gå att använda till något roligt.


Jag målade om ett gammalt smyckeskrin (blunda för tvättmedelsburken, den hör inte hit).


Jag knöt en massa knutar runt en ståltråd..


Hittade en blomlåda i zink..


Och en liten trätunna, den ska nog gå att sitta på t.o.m.


Den stora vita trälåren är mer för förvaring men går såklart att använda om man har lust med det :)
Pallen har du redan sett i ett tidigare inlägg :)


Jag har börjat förbereda inför ev julkortsfotografering..


Mer paket lär det väl bli. Måste spara ihop lite kartonger först ;)


En karmstol och ett myggnät/sänghimmel har också flyttat in :)



I kort så börjar jag bli VÄLDIGT trångbodd.
Drömmer om att kunna hyra en stor och fin lokal.
Men just nu är jag inte vinstdrivande.
Och räknar inte med att vara på en par år till :)
Jag driver inte i vinstsyfte nämligen.
Det får komma sedan <3


~Låt bilden tala~





Photoprops, Rekvisita, Rosor, adore pic, fotograf,

Kommentera

Publiceras ej